fredag den 27. juli 2012

Smukt!

Julia i sit nye prinsesse outfit, som hun selv kalder for smukt eller yndigt.

Julia havde en tiltrængt fridag efter sit raseriudbrud igår; hun sov fra klokken 21 til klokken 10 i formiddags, og så var det både for sent og for varmt at komme i børnehave. Så vi holdt fri og tog på en tøse-shoppe-tur hende, mormor og mig. Af uvisse årsager fik Julia bare lyst til nye prinsessekjoler og hvad der ellers hører sig til - og ja så er H&M jo ganske leveringsdygtige i sådan nogle ting til ikke alt for mange penge. Hun ser fin og dejlig ud, men sådan nogle kjoler i det mest kunstige stof i de mest lyserøde farver er ikke lige mig...men så er det jo godt, jeg ikke skal have dem på :)

Julia har i det hele taget været en glad og meget udtryksfuld ung dame i dag; der er blevet delt kys og kram ud og kærlighedserklæringer, som man som mor bliver helt varm i hjertet af. "Mor jeg elsker dig bare så meget og dette hjerte (vi havde lavet hjemmelavede vafler på vaffeljern, som jo er hjerteformede) er et symbol på min kærlighed til dig". 

Her til aften lavede vi pizza på grill - og til dem, der ikke har prøvet det, så vil jeg bare sige "kan i så komme i gang". Det smager virkelig virkelig godt, og man føler sig helt hensat til Italien. Vi lavede med gorgonzola, parma og pølse. Pigerne fik også en grill pølse. Alt i alt en meget dejlig aften med masser af grin og smil.

Imorgen har alle fri; vi har lidt praktiske ting, der skal ordnes og så er der Havnefest i vores lille by, så der skal vi ned og prøve ting, spise is og hygge.

Lykken er prinsessekjoler :)

Kram J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar