søndag den 22. juli 2012

Hverdagen truer...

Så er det imorgen, at pigerne skal tilbage til hverdagen efter 5 ugers ferie. Det bliver vidst lidt hårdt; især for Julia, der jo er b-menneske til fingrespidserne og derfor har været oppe til mindst 22 hver aften hele ferien plus hun syntes, at børnehave er et unødvendigt onde i hendes liv. Vi starter stille op med korte dage (har hun egentlig nogensinde haft en lang dag?!), og så sniger der sig nok en fridag ind hist og her.

Har selvfølgelig kreeret et to-do-list-inden-lillebror-bliver-født, som jeg satser på jeg når - med mindre han melder sin ankomst før tid... 

I dag fik jeg lavet Julias patchwork tæppe færdigt; det jeg troede var den nemme del viste sig at være det, der drillede allermest - pladevat er noget fanden har skabt! Måtte pille op, fordi det rykkede sig til trods for det var sat fast med 800 nåle. Men det lykkedes, er blevet rigtig rigtig fint og godkendt af Julia. Der kommer et billede imorgen, for orker ikke løfte min gravide krop lige nu.

 Sådan her ser Alberte ud, når vi forsøger at tage et billede af hende - yndigt ikke?
Dagens "lykken er" kommer fra Alberte: Lykken er Ipad! Og ja man kan sagtens knuselske en Ipad så meget at den skal kysses :)

Kram J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar