onsdag den 4. juli 2012

Rastløshed

Jeg har været sådan rigtig rastløs i dag, men samtidig har jeg ikke rigtig orket lave noget som helst - ikke en særlig god kombination... Måtte oppe mig lidt og komme i gang med nogle af de der projekter, der vimser rundt i mit hoved. Så gik igang med at blande maling til sættekassen, som jeg syntes skulle have en ny farve; resultatet blev 120 ml hvid og 10 ml gul, så fik den den helt rigtige farve. Har malet her til aften, og det bliver rigtig fint og dejligt lyst. Men den skal stadig have en gang mere og så nyt tapet i alle rum. Jeg er glad for, at jeg kom igang - det giver lidt energi og lyst til at fortsætte.

 Alberte hygger med dejlige danske jordbær efter sit aftenbad...
Julias tatoverings mani tog lige lidt overhånd igår... Lad os bare sige at hendes fødder og ben var pænt farverige. Hun har selv taget billedet af sin fod (derfor er det lidt sløret). Vi har haft en snak om det der med at tegne på papir og ikke krop i dag :)

Lykken er dejlige danske jordbær...

Kram J




Ingen kommentarer:

Send en kommentar