tirsdag den 24. juli 2012

Nyt garn fra Søstrene Grene

Så er der landet nye farver i Søstrene Grene, og når jeg nu alligevel var der, så måtte der da lige lidt med hjem (rettere sagt 35 nøgler). Tanken er, at det skal blive til et zig zag tæppe, og jeg er ved at dø efter at gå i gang, men jeg skal skal skal have mit granny stripes tæppe færdig først - godt jeg ikke mangler så meget endnu. Havde jeg ikke lavet et indlæg om, at jeg ikke skulle købe nye materialer før jeg var færdig med diverse projekter... Nå ja man har et standpunkt til man tager et nyt - og garnet fra Søstrene Grene bliver jo som regel hevet fra hylderne på kort tid.

Jeg var også lige et hurtigt smut i Ikea efter et par sengelamper; havde hjemmefra fundet ud af, hvilke nogle jeg skulle have, men da jeg så kom derind var der nogle andre, der med en gang spraymaling kunne blive rigtig fede, så det blev dem i stedet. Dem får manden lov at spraymale i aften...

Igår købte jeg maing til at male Julias Ikea legekøkken; købte både en pastel lyserød og en pastel mint. Tror det ender med den lyserøde og så bliver dukkesengen og en sættekasse mint.

Ellers nyder jeg stilheden her i dagstimerne nu hvor pigerne er i børnehave og dagpleje. Der er blevet ryddet op i alle hjørner, størret støv af, støvsuget grundigt og vasket gulv - noget der virkelig trængte. Om lidt vil jeg hente tøserne, og så skal vi ned og have en is i det gode vejr sammen med alle turisterne, der nu har fundet vej til Hornbæk...

Lykken er at mormor støvsuger og jeg vasker gulv - god god fordeling ;)


Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar