fredag den 13. juli 2012

Havde jeg bare...

...en symaskine, der ikke larmer eller alternativt et krearum, hvor symaskinen kunne få lov at larme om aftenen.

Har lige klippet firkanter til patchwork sengetøj til lillebror - og det kribler og krabler i fingrene for at få det syet. Men det må vente til imorgen, hvor jeg gerne må larme. Julia syntes, at alle firkanterne, der var lagt ud på bordet var så "yndige", at hun også ville have et tæppe. Så vi gik i gang med at klippe firkanter i de mere tøsede farver, som var med i den stofpakke i retro stoffer jeg købte på trendsales. Der er bestemt ikke stof nok til et sengetæppe til hende, så nu går overvejelserne på, om jeg kan blande nogle liberty firkanter ind (har nemlig en masse liberty liggende) eller om jeg må på jagt efter flere stofpakker. Tænke tænke tænke....

I dag kastede jeg mig ud i at sy pipingbånd rund i kanten på nogle puder - hvilken succes. Det var jo nemt at arbejde med og jeg syntes bare det blev så pænt. Det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det; især ikke fordi Julia også gerne vil have "sådan nogle puder der"...

Lykken er det der "reddebyggeri" der sætter ind i slutningen af graviditeten - hold op jeg får lavet projekter færdig for tiden...


Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar