tirsdag den 24. juli 2012

Modellervoks

Igår da Julia kom hjem ville hun gerne lege med modellervoks - men vi havde ikke noget i huset, så der blev selvfølgelig lovet, at jeg ville købe noget til hende i dag. Vi har ellers brugt det der dough-halløj-moddellervoks som de har i BR førhen, men i Søstrene Grene (undskyld men kan man andet end at elske den forretning?) havde de sådan noget modellervoks, som jeg selv legede med som barn - og så til 18 kroner.

Julia gik igang i eftermiddag efter isspiseri og gåtur i overrendt sommerhed Hornbæk. Hun sad bare og puslede med det for sig selv - elsker når hun er kreativ og kommer på idéer helt selv. Her er hvad hun kreerede...

 En yndig pige med fletninger og "dutter" på skoene som ifølge Julia havde en eller anden form for magisk evne...
 En bil...ved ikke lige helt hvad det er for en slags bil :)
Min favorit: en blomst. Syntes simpelthen den er så fin og i nogle dejlige farver.

Er sikker på at morgendagen byder på flere kreationer i modellervoks - og at jeg snart skal lægge vejen forbi Søstrene Grene igen og få købt et lille lager, for det her "gammeldags" modellervoks fungerer meget bedre i mit hoved end det der nymoderne dough-halløj (og ja så koster det en tiendedel).

Granny stripes tæppe måler nu 210 cm, men jeg mangler lige nogle rækker endnu sådan at det er ens fra begge sider (lang forklaring; noget med at jeg måtte tilføje en farve mere fordi jeg ikke havde garn nok, og så var det stadig ikke nok så måtte tilføje endnu en ny farve - og ja nu bliver det et meget meget langt tæppe...)

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar