søndag den 15. juli 2012

En søndag aften...

Så blev det søndag aften, og vi går den sidste af pigernes 5 ugers ferie i møde - manden har været tilbage på job i en uge nu. Det har været rigtig dejligt at have ferie med pigerne; vi har hygget os, haft nattøj på hele dagen, spist et utal af is, set film, tegnet, malet og lavet perler til den store guldmedalje - havde store planer om strandture, men det er som om sommeren ikke kommer til Danmark i år. Jeg trænger også efterhånden til lidt alene tid; om ikke andet så for at få gjort rigtig godt rent i krogene. Men mon ikke der også sniger en middagslur, en masse kiggen rundt i blogland og færdiggørelse af diverse projekter ind? Så lillebror må gerne blive i maven indtil termin om 5 uger...

 Det er nu meget hyggeligt at det er lidt mørkt om aftenen igen, så de levende lys rigtig kommer til deres ret.
 En buket plukket på vej rundt om søen - jeg er ikke til buketter med mindre det er af den hjemmelavede slags og gerne med ukrudt imellem.
Hækletøjet, der efterhånden måler 165 cm. Farverne kommer ikke lige til deres ret på dette aften billede. Glæder mig ret så meget til det er færdigt - og hvis jeg har regnet rigtigt så mangler jeg kun omkring 44 rækker endnu...nå ja og så lige at hæfte ender.

Lykken er at have muligheden for at holde lang ferie med sine børn.

Kram J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar