fredag den 20. juli 2012

Et lille café besøg

I dag gik turen til stof 2000, så jeg kunne få købt de sidste ting til Julias patchwork tæppe. For til trods for træthed igår, så fik jeg klippet en del firkanter, men jeg manglede lidt stof til firkanter, stof til bagsiden, pladevant og tittebånd.

Da vi kom til Helsingør fik Julia et akut behov for "en lille tur på café". Vi har ellers skåret café besøg ned til et minimum, fordi det er så dyrt og kaffe smager jo lige så godt hjemme. Nå, men damen ville gerne have varm kakao med hjerter på og en bagel; det vil sige, at hun gerne ville på miss coffee. Pigerne delte en bagel med kylling, Julia fik sin varme kakao med hjerter og mormor og jeg delte to colaer - det var hyggeligt og vi nød det.

 Julia slænger sig i sofaen...
Alberte hyggede og sagde hej til alle, der gik forbi hende...

Der blev indkøbt stof, pladevat og tittebånd. Jeg har her til eftermiddag klippet de sidste firkanter og lagt det hele sammen. Måtte lægge det to gange og fjerne lidt og klippe nye og tilføje. Håber (måske) på at blive færdig med tæppet her i weekenden.

Min dag har ellers været præget af en nerve i klemme i lænden og plukkeveer fra helvede (syntes altså ikke jeg havde dem så kraftige med Alberte). Lyder til tider som en prustende flodhest - ligner måske også lidt en efterhånden?!

Har i dag købt (i anledning af at der er kommet børnepenge):
 Sengetøj fra Smallstuff til lillebror
 Hollys stofbleer til lillebror
Lampe fra Sebra, som skal hænge ved pigernes legebord i stuen

Lykken er at have en mand, der er så tilpas meget legebarn, at han med glæde påfører sig skæg og leger hr. skæg med Julia...

Ved ikke lige hvorfor han skal se så alvorlig ud på dette billede, men søgningen efter Y var også meget intens...

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar