torsdag den 19. juli 2012

Det der med at blive færdig med et projekt før et nyt bliver startet

Jeg har gang i mange projekter af den kreative slags - nogle er i gang, andre er der købt ind til og nogle er bare ideer i mit hoved.

Lige nu er jeg jo næsten færdig med mit hæklede granny stripes tæppe, men så så jeg lige et hæklet zig zag tæppe, og så fik jeg meget lyst til at lave sådan et; enten i pastelfarver eller i knaldfarver. Har sågar kigget på garn, men må indrømme, at jeg alligevel ikke er helt villig (lige nu i hvert fald) til at betale næsten 800 kroner for garn... Og i virkeligheden så ville jeg jo nok ikke komme i gang med zig zag tæppet før om lang tid, men bare det der med at vide, at der ligger garn klar lige den aften, jeg nu gerne ville i gang luner lidt...

Når jeg så tænker mig om, så har jeg jo masser af projekter, der bare ligger og venter, og hvor jeg har brugt penge på diverse indkøb. Derfor er målet lige nu, at alle de projekter, der er i gang skal gøres færdige, inden jeg køber ind til flere...lyder det ikke bare ekstremt fornuftigt og økonomisk velovervejet?

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar