onsdag den 11. juli 2012

Godmorgen godmorgen

Alberte ville gerne op klokken 5 i dag - hvilket er uhørt tideligt herhjemme, især når man tænker på, at hun først kom i seng klokken 21 igår. Men solen skinnede faktisk, og jeg var frisk (!?), så syntes egentlig det var ok at komme op.

Vi hyggede i sofaen, kiggede i ynglingsbøgerne "hvor er Plet?" og "dyreunger".

 Morgenfrisk Alberte
 Kaffe latte til moderen... I baggrunden ses den færdige sættekasse, som jeg fik færdig igår. Jeg elsker den endnu mere nu end jeg gjorde før - er så glad for jeg har malet og kommet nyt tapet i.
Dejligt at starte morgenen med frisk frugt. Albertes lille hånd sneg sig med i billedet...

Lige nu skinner solen stadig, men de lover (de der kloge fra dmi), at det ikke holder ved og at det begynder at regne igen. Det er ok, for mit redebyggeri-mani er for alvor skudt i gang og jeg har lyst til at gøre rent, rydde op i skabene og færdiggøre diverse projekter. Og så skal der hygges med tøsepigerne for fulde gardiner.

Lykken kan faktisk godt være at blive vækket klokken 5.

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar