lørdag den 23. juni 2012

Drømmer om...

Ja selv om jeg lige har haft fødselsdag, så er der stadig nogle ting, jeg drømmer om til hjemmet og lidt til mig selv...

 Smørbox fra Liebe
 Tandbørste-vaser til hele familien
 Multivase i mintgrøn
 Lyskæde fra Happy Lights - ved ikke om det lige skulle være i denne farve kombination eller en af de andre flotte.
Helt sikkert nummer et på ønskelisten! Verner Panton "Flowerpot" lampe i mint (og jeg vil gerne have to af dem). Håber, at der måske kan blive råd i næste måned...
La Cafetiere elkedel i en af disse smukke pastelfarver
Kagefad fra Liebe
Kubus stage i hvid
Ring fra Carre (har haft den med en lyserød sten, men den forsvandt for et års tid siden - tror desværre den røg i skraldespanden)

 Christiania cykel (men det kommer nok aldrig til at ske, at jeg får sådan en...)
Nike free sko til når jeg skal ud og trave alle graviditets (og hygge) kiloene af om et par måneder.

Det er godt, at der kun er 6 måneder til jul eller noget.

Kram J

1 kommentar:

  1. Har elkeddelen i pastelgrøn og Christianiacyklen og er sååå glad for begge dele!

    SvarSlet