fredag den 8. juni 2012

Lillebror

I dag er lillebror blevet scannet - det var ikke en fornøjelse, da lillebror åbenbart blokerer for blodet til mit hoved, når jeg ligger på ryggen, så jeg blev rigtig dårlig; så stjerner, fik kvalme, rystede og fik koldsved. Men lillebror er åbenbart lidt lille, syntes jordemoder, da han ligger 14% under gennemsnittet på nuværende tidspunkt - så hun mente bestemt, at jeg skulle scannes igen om 3-4 uger. Denne vurdering var afdelingslægen dog ikke enig i; han mente, at lillebror ville komme op og veje det samme som Alberte, hvis jeg går til termin (dvs. 3300 gram). Han ville da gerne scanne mig om 3 uger, hvis jeg var bekymret, men det er jeg absolut ikke, så takkede pænt nej.

Ellers har jeg haft krea-kriller i fingrene i dag, men da hele mit scannings/lægebesøg på Hillerød løb af i godt to timer fra jeg parkerede til jeg kørte igen, så var fritiden uden børn i dag ligesom brugt. Og nu er jeg bare træt og ret sikker på at lige meget, hvad jeg kaster mig ud i, så går jeg død i det på 5 minutter...så en aften på sofaen til mig.

Vi gik spontant ud og spise i aften. Jeg gad ikke lave mad og tøsepigerne var glade og friske, så vi tog på Madam Sprunch (cafe/restaurant i Helsingør). Vi hyggede - og jeg måtte pænt dele mine muslinger med både Julia og Alberte, så  de to fik hovedparten.


Lykken er små spark fra lillebror i maven...


Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar