torsdag den 28. juni 2012

Alene hjemme

I dag sendte vi manden på herretur til Tyskland med et par venner - inden der kom børn i familien var han afsted hvert år, men nu var det efterhånden 5-6 år siden, så mændene trængte vidst til at være drengerøve i en forlænget weekend.

Julia, Alberte og jeg har bare hygget hele dagen. Der er cirkus i byen, så vi var nede og kigge på, de satte telt op. Julia og mormor var så i cirkus her til aften, og Alberte og jeg tullede rundt herhjemme.


Jeg fik hæklet lidt på mit granny stripes tæppe (som iøvrigt bliver så fint, at jeg næsten ikke kan vente til det er færdigt), mens Alberte "læste" i bøger på pudemadrassen. Idéen til pudemadrassen fik jeg hos Mille. Vi har to af dem, og de er et kæmpe hit; vi bruger dem hver eneste dag og tager dem med i haven (når solen skinner altså).

Lykken er, når Julia og Alberte fjoller rundt og bare griner og griner sammen - den der søskendekærlighed er helt speciel.


Kram J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar