søndag den 3. juni 2012

Meget stille...

Der har været meget stille på bloggen de sidste par dage; vi har været underdrejet af søvnunderskud, da Albertes fantastiske sovehjerte er forsvundet samtidig med snot og host indtog hendes lille krop. Onsdag kom hun (endelig) på penicilin, og natten til i dag sov hun 12 timer i streg! Tiltrængt både for hende selv og hendes trætte, hormonelle, gravide moar.

Ellers tager byggeprojekter og maleropgaver efterhånden form herhjemme. Vi fik malet Julias værelse (hvor vi også sover) i fredags og igår drog vi mod Ikea, fordi manden fik den fantastiske ide at bygge en seng på Ikeas malm kommoder. Vi mangler i den grad opbevaringsplads efter mormor flyttede ind i vores gamle bryggers/mega roderum. Vi har ryddet meget op og smidt meget ud, men der er bare nogle ting som skal gemmes.

Ja hvorfor sidde i vognen, når man nu kan stå i en spand.

Foran ligger et større oprydningsarbejde og et par ture på lossepladsen, men jeg kan se og fornemme, at vi bare bliver rigtig glade for resultatet (selvom jeg var ved at få en psykotisk nedsmeltning i fredags over rod, malerbøtter, snottet barn og ja jeg syntes sgu bare det hele var vildt uoverskueligt!).

Manden, ungerne og mormor holder fri imorgen og tirsdag (mormor også onsdag). Planen er at alle rum undtagen stuen skal være færdige onsdag eftermiddag - men min erfaring siger mig, at jeg ikke skal blive skuffet, hvis dette ikke er tilfældet...

Og nårh ja, så har manden og jeg haft både 10 års kærestedag den 1. juni og 5 års bryllupsdag den 2. juni. Vi skulle have været ude og spise en af dagene, men det blev ikke til noget. Vi har det til gode - og det glæder vi os nu også til. Har helt lyst til at finde brudekjolen frem og bare beundre den og mindes verdens bedste fest. 

Lykken er at være gift med min go' mand!

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar