onsdag den 30. maj 2012

Jeg burde

1. rydde op (evighedsprojekt herhjemme åbenbart!)
2. tørre støv af (trænger virkelig meget)
3. støvsuge (er det kun herhjemme, det er en nødvendighed at støvsuge hver eneste dag?!)
4. vaske gulv (øj det trænger...)
5. lægge vasketøj sammen og sætte en vask mere over (hader hader hader at lægge vasketøj sammen)

Men jeg sidder i min sofa med min dyne og ser tv, for jeg er træt - helt vildt træt. Af uvisse årsager så kunne jeg ikke sove i nat, så først kl 3.30 sov jeg, og Alberte besluttede så at starte sin dag kl 5.30 (hvilket er uhørt tidligt herhjemme). Så to timers dejlig søvn til mig...

Julia er i børnehave og jeg har lige brugt de sidste 40 minutter på at overbevise Alberte om, at hun også er træt. Nu håber jeg (krydser fingre og alt det der) at hun sover i et par timer, så jeg også kan sove.

Godnat! eller god middagslur...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar