lørdag den 26. maj 2012

Aktiv dag...

Vi har fået nået en masse i dag; bygget sandkasse, næsten færdig med hems, malet lidt møbler og jeg har fået tapet i begge bogkasser og det lille vægskab til Julias værelse.

 Minifras med friske hindbær er lækker morgenmad for Alberte Lækkermås
 Min morgenmad; smilende æg, bær og brød med den hjemmelavede nutella
 Alberte er blevet ret glad for at "cykle" rundt på denne lille mariehøne-cykel-ting
 Julia kreerede lige et lyssværd af tusser og tape
 Feberramt (igen) Alberte, der allerede sov til middag kl 11, mens alle naboerne slog græs og manden hamrede og savede, så vi kunne få sandkassen lavet.
 Klar, parat, sandkasse!
Find fejlen... Mænd, der normalt sidder på kontor skal ikke kaste sig ud i større byggeprojekter...

Sandkassen blev færdig - og det dyreste var sandet, der løb op i 800 kroner! Vi bor lige ved Hornbæk Strand, men man må jo ikke "låne" sand fra stranden, så vi måtte købe det i dyre domme. Hemsen er næsten færdig med at blive bygget (så mangler al malerarbejdet, som jo er min opgave). Julia elsker den allerede og kravler op og ned. Nu skal jeg så lige lære at slappe af, mens hun kravler op og ned... Både bogkasser og det lille skab er blevet rigtig fine, men jeg mangler greb til dem - og jeg ville jo rigtig gerne have nogle af Anne Blacks greb, men det ender nok med at blive for dyrt trods alt.

Ellers ligner der noget der er løgn herhjemme - men er det ikke noget med at genier behersker kaos? Glæder mig ret så meget til al det her byggeri er færdig imorgen, og vi så "bare" mangler malerarbejdet i soveværelse og stue.

Lykken er, at vi i dag har nået en masse, som jeg troede vi ikke ville nå her i mandens ferie.

God melodi granprix aften - kram J




Ingen kommentarer:

Send en kommentar