torsdag den 17. maj 2012

Febersyg Alberte Lækkermås...



Åh Alberte har nu haft feber i to døgn, og jeg tror, at det er tænder, der driller. Når Alberte har feber, så er hun rigtig rigtig glad for sin moar - hvilket er helt ok, og man kan faktisk godt gå på toilettet med hende på skødet. Hun vil ikke sove; hverken om dagen eller om natten. Natten til i dag har vi fået hele tre timer - selvfølgelig ikke i streg, men spredt ud i intervaller på 15-30 minutter, og resten af tiden har hun bare skreget. Hun fik kamillethe, panodil, kom ind i vores seng, kom i egen seng, lå med mig på sofaen, blev puttet godt i en dyne, mens jeg gik rundt i en meget mørk stue og sang; intet hjalp. Nu er hun puttet for natten, og jeg håber virkelig (virkelig), at hun sover i nat.

Julia hygger sig rigtig med perler i vores seng... Hun hygger sig måske lidt for meget....


Spurgte hende, hvad hun lige lavede med perlerne. Og hendes svar var "mor det her er bare livet!". Der er et større oprydningsarbejde foran hende (og mig), men hvad det ser da hyggeligt ud.

Projekt køkken har været lidt på stand-by i dag grundet Albertes sygdom. Fik dog malet væggene sidste gang og loftet. Imorgen går turen til træfabrikkens udsalg efter nogle hylder og nogle bogkasser.

Nu skal jeg jo ikke glemme:

Lykken er, at manden beordrer eftermiddagslur til en meget træt mor - og at ældste datteren to gange lister sig ind og kysser en på panden og hvisker "jeg elsker dig".


Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar