fredag den 18. maj 2012

En dag på farten

Vågende frisk og veludhvilede, da Alberte kun har været vågen en gang i nat. Oven i det er hun også feberfri, så dagens planer om tur til træfabrikkens udsalg kunne gennemføres.

Fik købt to bogkasser med skuffer i midten, 2 hylder, en sættekasse og så forelskede Julia sig i denne skønne opstilling af kager.



Turen gik videre til Ønskebørn, hvor Alberte skulle have en ny sengerand - ikke fordi hun som sådan manglede en, men mere fordi jeg havde forelsket mig i en fra Smallstuff. Jeg ville have både sengerand og sengetøj, men sengetøjet var udsolgt, så det bestilte de hjem til mig.

Sidste stop inden vi skulle hjem var centeret i Helsingør, hvor vi skulle have masser af skovle og spande og forme og hvad der ellers skal ud i en sandkasse. Det der tog længst tid var at finde en parkeringsplads; det værste kommer virkelig op i folk, der leder efter parkering; og ja jeg fik både en løftet pegefinger og hovedrysten faktisk uden grund...

Fik også lige besøgt garn butikken "Tot og tråd", og indkøbt garn til et hæklet sengetæppe til Alberte.



Da vi kom hjem hyggede vi med lidt bær, og pigerne tullede rundt i haven med alle de nye sandkasse ting. Imens fik jeg sat denne højdemåler fra Sebra op på døren ind til Albertes værelse. Den skulle egentlig have siddet på hendes skab, men den forsvandt lidt, da skabet er lilla også.




Om lidt vil jeg gå i gang med at male de to hylder, så de kan komme op i morgen. Og så skal jeg nok også hækle lidt.

Lykken er, at manden nu har en hel uges ferie, der står på husarbejde, havearbejde og masser og masser af hygge!


God aften derude - kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar