fredag den 25. maj 2012

Vores dag...

Lidt billeder fra vores dag...

Sovende Julia. Hendes hud har det lidt bedre, men alle former (også den der dermalog) creme kan hun slet ikke holde ud at få på; hun græder og siger at det gør ondt og brænder. Glæder mig til om 3 uger, når vi ved, hvad det er, hun ikke kan tåle, og vi kan gøre noget andet end bare give en allergipille.


 Julia fylder badebsinnet op...

 Aftensmaden; grillet sandart, nye danske kartofler, majs og grønne asparges - mums!

 Lidt (eller faktisk ret meget) te kom med posten i dag - sidder i skrivende stund og nyder en kop "Les fleurs de Paris".

 Hjemmelavet nutella hældes på glas.

 En tur i køleskabet og så er den klar til morgenmaden i morgen - eller evt en lille natmad til den gravide...

 De tapeter jeg fik hjem igår (købt af Anita på Trendsales). De er så fine alle 5, og jeg glæder mig til at se dem i diverse bogkasser, skabe, sættekasser osv.

 Stof fra stof2000 til et par tunikaer til tøserne.

Stof-pakke (også fra Anita på trendsales). 27 stykker i str. 30x30 cm. Helt sikkert ikke den sidste stof-pakke jeg køber derfra - har patchwork sengetøj, sengetæpper og puder i tankerne.

Lykken er, når Julia og Alberte leger fangeleg, og de begge får grineflip midt i det hele.

Kram J




Ingen kommentarer:

Send en kommentar