onsdag den 27. juni 2012

Nye bukser

Så fik jeg lige lavet hele 5 par bukser til Julia i dag. Der gik masseproduktion i den, men jeg var dog ved at smide det hele ud, da det der smock (som jeg normalt syntes er vildt nemt at sy) bare drillede i en uendelighed, og jeg måtte pille op tre gange. Note to self: husk at tjekke, at der ikke har været et barn, der har pillet ved indstillingerne på symaskinen, og spændingen i undertråden står på noget af det mindste...hvilket giver umulig smock-syning.

Her er fire ud af fem - da Julia gerne ville have et par på med det samme. Tre af dem er i liberty og de sidste to er stof fra stof 2000. Har syet dem i strørrelse 4 år, men de skulle godt nok ikke være mindre - og Julia er altså ikke særlig høj af sin alder. Vil i fremtiden sy i str. 5 år.

Nu kan jeg tjekke dette lille projekt af på min to do list - men kan så tilføje to nye; eller en ny og en jeg havde glemt alt om igår. Den "glemte" er, at Julias legekøkken fra IKEA skal have en makeover med maling og tapet (og evt nogle porcelæns greb) og den "nye" er en uro til over lillebrors seng: forestiller mig nogle stjerner...

Lykken er (forfængeligt nok) at jeg er 32+2 og stadig kan passe mine jeans...især når jeg i de to andre graviditeter har gået i ventebukser fra uge 8.


Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar