fredag den 29. juni 2012

Farlige blogland

Ja for mig er det her bloggeri alså lidt farligt; ikke det jeg selv skriver, men mere alle de kreative kvinder, der er derude, som giver mig gode idéer og inspiration nærmest hver eneste dag. Og så er der jo alle de smukke vaser, stager, puder osv. der pynter så fint derude, og som nærmest skriger "køb mig" til mig...

Men det har også åbnet mine øjne for de mere oversete rum i vores hus; som fx. vores soveværelse. Nu deler vi jo værelse med Julia, og hendes del af rummet er ret fint (der mangler lige et par detaljer hist og her. Vores egen del består af en seng og en kedelig malm kommode fra IKEA. Men nu skal vores soveværelse have et lille løft i form af lidt tapet på kommoden, et nyt sengetæppe, et par puder - og (drømme drømme) gerne nogle af de smukke vintage puder fra Haulrig Design, som Retro Villa ligger inde med.

Jeg må nok indse, at alle mine bolig indretnings drømme ikke kommer til at blive opfyldt med et trylleslag, for der skal jo også være penge til mad, benzin og andre spændende udgifter, der ikke kan vente. Bilder mig selv ind, at det også er ok, at man har nogle ønsker, som jo så kan blive til virkelighed, hvis jeg vinder i lotto (hvis altså jeg spillede lotto).

Noget helt ufarligt er mine to smukke piger, som jeg hygger max med i disse dage. Vi har stadig 3 ugers ferie tilbage, og jeg håber på bedre vejr, så vi kan lave noget mere udendørs - og gøre brug af årskort til ZOO og tivoli, fordi det er nu sjovere at tage derhen i sol end i regn.

 Julia tegner meget af sin vågne tid - for ikke at sige at hun tegner hele tiden kun afbrudt af mad og tisseture. Ja og nogle gange, så foregår det altså lidt alternativt; når hun lige finder en glemt malebog, som hun bare må i gang med med det samme...
Alberte hygger med lidt vandmelon her til eftermiddag. Nogle gange virker hun nærmest kronisk sulten...

Lykken er at blive inspireret...

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar