mandag den 25. juni 2012

Søvnløs

Det er, hvad jeg er for tiden. Vågner et sted mellem 3 og 4, og så kan jeg af uvisse årsager ikke sove mere. De sidste to nætter/tidlige morgner er jeg stået op, for at ligge og vende og dreje sig i sengen er ulideligt (især med gravid mave). Måske er det en del af den sidste graviditetsfase, hvor man (læs jeg) bliver lidt småskør med redebyggeri osv. Har i hvert fald meget trang til at få alt på plads og købe de sidste ting til lillebror, selvom der er 8 uger til termin og jo i den forstand er tid nok at løbe på.

Det positive ved at stå op kl 4 er, at der er helt stille i huset; jeg kan sidde og kigge på nettet, hækle lidt, se lidt tv, glo ud af vinduet uden, at der er nogle, der kalder eller vimser rundt. Bliver super inspireret af at kigge rundt i blogland, og jeg glæder mig til der tikker løn ind på fredag, så nogle af de kreative ideer kan blive finansieret. Måske skulle jeg få færdiggjort nogle af de projekter, som jeg faktisk har købt ind til og er i gang med først...

Lidt billeder fra igår

 Julia leger klæd ud leg - ved ikke lige hvad hun forestiller... De fine tegninger på benene er hendes tatoverninger (som hun kalder dem). 
 Aftensmad fra igår. Vi er begyndt at spise mere og mere vegetarisk; ikke af andre årsager end at kød er dyrt og vi sagtens kan undvære det et par gange om ugen.
Lidt pynt i vinduet. De er egentlig købt til pigernes hjørne i stuen, men der blev de for voldsomme, så de kom op i vinduet, og der pynter de ganske fint. Du kan købe dem lige her.

Dagen i dag står nok på en middagslur for mit vedkomne og ellers bare hjemmehygge med kreaprojekter, hvilket jo ikke er helt skidt.

Lykken er (tilsyneladende) at vågne tidligt syntes min krop...ved ikke om jeg sådan personligt er helt enig...

Kram J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar