tirsdag den 26. juni 2012

To do list

Jeg skal have lavet en to do list over alle mine projekter; jeg har nemlig ikke helt styr på dem, og jeg kan mærke, at det stresser lidt. Især fordi jeg hele tiden får nye ideer og lyst til lige at rykke lidt om på det, der egentlig fungerer.

Jeg har begge gange, jeg har været på barsel lavet sådan en to do list, fordi jeg ellers er forfalden til ikke at få lavet noget, men tænke en hel masse over, hvad jeg gerne vil lave. Dog ved jeg at de næste 3 1/2 uge, hvor pigerne er hjemme ikke bliver så produktiv, og jeg kun kan lave projekter som jeg kan lægge fra mig og gå lidt til og fra.

Så her er der lige en foreløbig en...
- Male den store sættekasse i stuen og komme nyt tapet i
- Male sættekasse og komme tapet i sættekasse til Alberte
- Sætte billede og pom pom'er op i Julias hems
- Male skammel og sætte tapet på
- Male stigen til Julias hems
- Male børnestolen i køkkenet
- Male begge trip trap stole (er stadig lidt skal/skal ikke omkring denne)
- Købe lampeskærm i Ikea og spraymale den (jeg har droppet drømmen om Flowerpot lamper - mest fordi jeg er for nærrig)
- Sætte tapet på kommode i soveværelse
- Sy pyntepuder til soveværelse
- Sy sengetøj til lillebror
- Sy bukser til Julia (satser på det bliver imorgen - fik nemlig syet til Alberte i dag)
- Hækle en hel masse på mit granny-stripes tæppe
- Komme igang igen med sekskants patchwork tæppet (min finger er nemlig blevet god igen)
- Sy et par små puder til pigernes slagbænk
- Sortere pigernes tøj og få sat det til salg der er for småt (eller som jeg bare er træt af at kigge på)
- Lave billedvæg ved sengen (efter vi har malet hvidt i hele huset, så syntes jeg bare der mangler noget på væggene)
- Nogle små projekter med tape hist og her

Tænker at det mest er sy og hækle opgaverne, der bliver lavet her de næste par uger - og så tager jeg al maler arbejdet, når pigerne er tilbage i henholdsvis børnehave og dagpleje igen. 

 Alberte er ret vild med vores ipad, og hun er ret god til at låse den op og gå ind i diverse programmer... Dette er resultatet af hendes pilfingeri i dag...


Lykken er overblik over dejlige projekter.

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar