torsdag den 2. august 2012

Fede fødder og hul i tanden

Ja det er vidst det der beskriver mig lige nu og her. Mine fødder er dobbelt størrelse, og så har jeg lige opdaget et gigantisk hul i min ene tand...hvordan i hele hule helvede kan der komme et hul nærmest fra den ene dag til den anden, som iøvrigt ikke gør ondt?!

Jeg hader mine tænder, fordi de bare er nogle l**** tænder - jeg børster, bruger tandtråd, skyller og alt det der man skal, og alligevel så kommer hullerne bare for et godt ord. Øv med øv på! Må ringe til tandlægen imorgen og høre om jeg få det lavet, mens jeg sidder op, for jeg kan ikke ligge i en tandlægestol med min gigantiske gravide mave uden, at jeg besvimer i løbet af noget der ligner 60 sekunder. Og må man overhoved få bedøvelse, når man er gravid? Ellers er det udelukket at der skal bores noget som helst... Og hvorfor er det, at der ikke er gratis tandlæge? Syntes det er uretfærdigt for os som ikke har stærke tænder... Overvejer efterhånden sådan et stål-gebis!

Lykken er IKKE huller i tænderne! 


Kram hormonella J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar