torsdag den 9. august 2012

Der er helt stille...

Der er altså bare helt stille herhjemme... Ingen er hjemme kun mig. Klokken er ikke engang 9 og begge piger er afleveret, manden sendt på job, mormor sendt på job og jeg sidder i sofaen med kaffe latte - meget mærkeligt altså!

Om lidt vil jeg give huset en overhaling (for det trænger der sådan rimelig meget til). Og så vil jeg køre en tur ud og ose lidt; skal have købt storesøster-gaver til pigerne, måske en far-gave til manden og hvem ved måske finder jeg et eller andet til mig selv.

Selvom jeg gerne vil møde ham lillebror snart, og jeg er mega træt af at være gravid, så er det altså helt ok, hvis han lige venter med at komme, så jeg lige kan nyde den totale stilhed og mit eget selvskab i nogle dage.

Rigtig god dag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar