onsdag den 15. august 2012

Hallåååå lillebror!

Nå så nåede jeg den oprindelige terminsdato - men er kun 39+2 fordi jeg blev sat 5 dage tilbage til nakkefoldsscanningen (skide lorte scanning!). Syntes faktisk lige nu, at det er ret så uretfærdigt, fordi 5 dage er ret meget i højgravid-tid, hvis du altså spørger mig...

Jeg havde planlagt at vågne med veer her til morgen, men det gjorde jeg IKKE. Faktisk har jeg nærmest ikke engang haft en plukkeve i dag... Jeg er utrolig rastløs, men samtidig er mit energi niveau sådan cirka nul. Går jo allerede nu og tænker, at jeg sikkert skal sættes i gang og der er de der 5 ekstra dage jo også rimelig irriterende!

Så HALLÅÅÅÅÅ LILLEBROR (som iøvrigt ikke har fået et navn endnu?!) nu må du rigtig rigtig gerne komme ud til os - din lejekontrakt i min mave er hermed opsagt!

Men når jeg nu ikke føder, så må tiden bruges på noget andet hyggeligt. Vi tog derfor i biffen med Julia her i eftermiddag. Vi så Madagascar 3, spiste popcorn, spiste slik og drak sodavand - hyggeligt og dejligt og skønt...mest af alt bare dejligt at være sammen med Julia.

Iphone billede i modlys..ikke det bedste! Men lækker er hun alligevel ;)

For jeg ikke går til her de næste par dage og bare dør af utålmodighed, så tror jeg, at jeg vil lave en lille liste (er lidt fan af lister) med ting jeg kan få lavet. Og får jeg ser mig om, så kommer veerne bare væltende - og de skal være så hjerteligt velkomne!

Lykken er en bif-tur med ældste datteren.

Kram J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar