fredag den 16. november 2012

Det blev en god dag (synges på "lex og klatten"-måden)

For det var, hvad det blev i dag; en god dag - en af de der dage, der giver energi på kontoen.

Villads og jeg har været i mødregruppe. Og ikke nok med at det betyder hjemmebagte boller, kaffe latte i spandevis og masser af snak fra både kvinder og børn, så kom der også en massør, så de ømme mødre-skuldre kunne få en velfortjent halv time. Dejligt og afslappende...hvis vi lige ser bort fra den lille stress faktor, at Villads vågnede efter et kvarters lur lige som jeg havde lagt mig på briksen - heldigvis var der masser af mødre til at tage sig af ham.

Efter sludder og sladder i hvad der endte med at være 5 timer, så blev der handlet og hentet to dejlige piger. Gåturen hjem foregik i selvvaneligt langsomt tempo; ja man kan sagtens være 45 minutter om at gå 500 meter, når hver en sten skal kigges på, blade skal plukkes, madpakker skal tømmes og vigtigst af alt der skal snakkes om stort og småt.

Vi lavede god mad, fordi tante Tine (hun er ikke nogens tante, men min bedste og ældste veninde, så for børnene er hun tante Tine) kom på besøg. Vi spiste, hyggede, grinede, snakkede og drak lidt rødvin. Pigerne legede og Villads charmerede. Nu er der ro i det lille hjem; alle børn sover, jeg blogger og manden ser det sidste af "Notting Hill" (!?). Jeg burde gå i seng - men jeg gider ikke...

Det er sådan nogle dage, der giver energi på kontoen. Dage, hvor jeg er sammen med søde mennesker, laver god mad og hygger med dem, jeg holder af. Flere af dem...

Sådan så de ud sidste fredag, da de så disney sjov; søskende hygge på højt plan.

Lykken er dage som den i dag!

Kram J

ps. med små (vi tale bittesmå) justeringer på morgen rutinen, så havde vi en afslappet og god morgen, hvor alle kom ud af døren på den gode måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar