fredag den 4. januar 2013

Det står sløjt til...

...med overskuddet for tiden. Og det der skulle være en hyggelig juleferie endte mest om 
at overleve og ikke gå ned med flaget. Det handler rigtig meget om søvn; for søvn er ikke noget jeg har set så meget til de sidste 4 måneder. Heldigt for mig og for børnene, så har de 
en fantastisk far og en skøn mormor, der har taget over og sendt mig i seng, når jeg ikke kunne hænge sammen mere. Det har også handlet om sygdom; Villads lider stadig meget af astmatisk bronkitis, 
og vi farer til lægen og vagtlægen hele tiden. Han er nu opstartet i ny medicin efter besøg hos lægevagten nytårsdag om formiddagen - det hjælper lidt, men hans vejrtrækning er stadig meget generet.

Men det har kostet amningen...desværre. Ingen søvn giver ingen mælk, og jeg fandt (ved et tilfælde) ud af, at vores dejlige Villads ikke havde taget på de sidste tre uger. Startede derfor op med flaske, og jeg tænkte, at jeg kunne amme og give flaske, men sådan er det ikke blevet; nu er det et helt døgn siden jeg sidst ammede og ja, der er ikke mere at komme efter der. Det er vemodigt, men sådan er det nu en gang.

Overskuddet er så småt ved at vende tilbage, og i dag har Villads slet ikke været ked eller utilfreds (trods skidt vejrtrækning).

Lidt billeder fra de sidste par uger...

 Trunte-pigerne i bad; længe leve flexi bath
 Den der Ipad...
 Manden min, der blev hårdt ramt af en øje virus mellem jul og nytår
 Villads med en julegave fra farmor og farfar
 Mit første færdige strikkeprojekt; en kjole til Alberte (er ret så glad for resultatet)
Den lækre Villads, der til trods for manglende vægtstigning jo ikke ligner en, der mangler noget.

Alt kreativt har stået på standby i de sidste uger, men nye (og gamle) idéer blomstrer, og jeg glæder 
mig til at komme i gang. Og så er der det der vægttab og træning til kvindeløb i maj, der skal skydes i gang fra imorgen. 

2013 skal nok blive et godt år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar