torsdag den 20. december 2012

Det dersens instagram

Nå ja når der nu er så meget snak om instagram, så måtte jeg jo også lige og kigge lidt. Jeg kan godt se, at det er noget man (læs jeg) kan blive fanget af.

Jeg har en smule startvanskeligheder...fx bliver den ved med at bede mig om at tilladelse til at gemme mine billeder, men jeg kan ikke finde ud af det - er altså ikke lige så fix til sådan noget. Der står bare 1. open settings, 2. tap privacy - photos og 3. set instagram to ON. Og ja det virker jo enkelt, men jeg kan ikke finde ud af det... Nogle instagram mestrer, der vil forklare det, skære det ud i pap og bøje det i neon for mig?

Kunne ikke komme til at hedde frukonemor på instagram (hvorfor?!), men så endte det med villajubel; og det syntes jeg passer meget godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar