lørdag den 26. januar 2013

Uheldig?

Jeg indrømmer blankt, at jeg har en svaghed for visse tøjmærker til mine unger - men på det sidste har jeg været uheldig med mine køb.

Købte en Småfolk heldragt, og efter Villads havde haft den på to gange så går der to trykknapper.

Øv for pokker, når jeg nu lige er så vild med de store æbler og de dejlige farver. Skrive skrive skrive frem og tilbage med den internet butik jeg havde købt den hos; de havde (selvfølgelig) ikke flere dragter i Villads' størrelse, så jeg fik den ombyttet til en anden lækker Småfolk dragt. 

Men lykken var kort...

...for der gik sørme en trykknap på denne dragt også. Hvad sker der?! Har Villads i virkeligheden meget tykke ankler? Skrive skrive skrive igen til butik, og denne dragt er selvfølgelig også udsolgt. Jeg kan sagtens få en anden ny dragt eller et tilgodebevis; jeg skal bare lige sende den defekte dragt retur. Hvilket er helt fair, men bare skide (ja undskyld sproget) besværligt, når nærmeste posthus ligger 7 km væk og jeg ikke har en bil...

Nå jeg og det ender ikke her...nej nej nej, for igår havde Villads en helt ny (som i lige købt) body på fra Danefæ, og da han så ellers har set lækker ud i den en hel dag og det er tid til nattøj, så ved jeg ikke hvad der sker, men min finger går i hvert fald igennem stoffet på det ene ærme.

Det kører bare herhjemme... Så igen skrive skrive skrive nu til anden internet butik, hvor bodyen er købt. Og jeg ved ikke lige havd jeg gør, hvis de ikke har flere bodyer i den rigtige farve og størrelse; jeg bliver i hvert fald så tøsefornærmet, som man overhoved kan.

Og så er det bare her jeg tænker, at det overhoved ikke kan betale sig at ofre på det dyre tøj,
når det nu alligevel har tænkt sig ikke at holde... 

Har desuden fået angst for trykknapper der går i stykker, og der derfor nu über forpasselig 
hver gang jeg er i kontakt med dem - hvilket jo kun er ca 800 gange i døgnet
med to blebørn...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar