mandag den 21. januar 2013

Der var engang...

...en lyst til at blogge; en lyst til at vise hverdagsglimt, kreative idéer, billeder af mine dejlige unger
MEN
så blev vi en familie med tre små børn, og så var det ligesom, at der ikke var tid,
overskud eller lyst til at blogge overhoved.

Nu melder lysten sig igen - måske fordi jeg har sovet et par nætter i træk uden
at blive vækket (vi takker manden min og min kære mor for at tage
natten med Villads).

Så jeg er tilbage; ved ikke om det er for fuld skrue, men jeg er her.

Siden sidst:
- Julia har fået en rokketand, selvom hun ikke er 5 år endnu. Ved ikke helt hvad jeg skal syntes eller tænke om det faktum, at jeg har en datter der er stor nok til at have en rokketand - det minder
mig unægteligt om, at jeg i hvert fald ikke bliver yngre.
- Alberte er blevet 2 år!? Der var igen noget med tid, og hvor den blev af. Hun er
så sjov for tiden og charmerer alt og alle på sin vej.
- Villads er 5 måneder, og vi prøver det der grød rigtig meget, men det gider den
unge mand ikke.
- Allan arbejder, og det går faktisk rimelig godt på jobbet. Han har vundet en cykel, fordi han var den
bedste i firmaet til noget med nogle marketingspakker (tror jeg nok).
- Jeg er gået på slank...skal lige smide 20 kg. Der er lang vej og jeg er allerede
utålmodig. Og jeg skal løbe 10 km 12/5, så jeg træner (forbandede sne må godt gå væk nu!).


Tre af de lækre.

Lykken er at have fået overskud til at begynde at blogge igen

Kram J

2 kommentarer:

  1. Fantastisk.. Velkommen tilbage :)
    Hilsen en fast læser

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er rart at der endelig er overskud på blog kontoen igen :)

      Slet