fredag den 12. oktober 2012

Denne uge

Da jeg begyndte at blogge var tanken, at der skulle komme et indlæg hver dag, men det sker bare ikke lige for tiden. Dagene går; nogle af dem på den gode måde, og andre er ren overlevelse.

Her er lidt billeder fra denne uge....

 Søndag tog børnene, min mor og mig en tur i Plantorama i Hillerød. Og ja der juler de allerede ret meget. Der var små hytter fyldt med julepynt, rensdyr, kæmpe juletræ, nisser og alt hvad der ellers hører julen til. Alberte var ret vild med det hvide rensdyr.
 Smukke smukke Julia, der brugte lang tid på at pille ved alt det smukke julepynt.
 Villads, der stirer meget intens på manden stribede bluse.
 Nej det er ikke mig, der har arrangeret det her! Det her er, hvad man kommer hjem til, når manden er alene hjemme med lille V, men jeg afleverer pigerne. Lille V var urolig; og manden ved, at det, der hjælper, er noget med en klud på hoved og at blive svøbt - nogle havde måske hentet barnets dyne og hans nusseklud, men manden tog, hvad der var nærmest: et vattæppe og Albertes nattrøje?! Men altså det fungerede efter hensigten ;)
 Villads klar til at komme ud i barnevognen til en lille trilletur.
 På vej hjem fra dagpleje og børnehave med to skønne glade piger.
 Alberte plukkede en blomst på vejen.
En lille meget sød hund, der gik lidt forvildet rundt uden halsbånd. Den fulgte efter os hele vejen hjem, og da manden kom hjem fra arbejde, gik den rundt udenfor vores hus. Og ja så kom den altså på besøg inde hos os, mens manden og Alberte gik ud på vejen for at lede efter nogle, der så ud som om, de ledte efter en hund. De fandt dens ejermand, som var glad for at se sin lille hund igen.

Vores uge i billeder; fornemmer ligesom at temaet er børn :) Men der har da også været tid til at komme til frisøren (hvor Villads meget venligt valgte at sove, så jeg havde en hel time mig-tid i frisørstolen) og jeg har været til mit første bestyrelsesmøde i Julias børnehave, hvor skæbnen ville at jeg blev næstformand...

Nu kører tv'et med fodbold og jeg har fået blogget lidt...der kan altså godt komme noget godt ud af, at der er fodbold i tv...

Lykken er, når efteråret viser sig fra sin smukkeste side, som det har gjort de sidste par dage; elsker farverne i naturen, kulden der kommer snigende og bladede der falder.

Kram J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar